1. Уважаемые пользователи, прежде чем ответить в теме или создать новую,
    внимательно ознакомьтесь с правилами раздела

    Кому лень работать или руки не оттуда - пользуйтесь услугами специалистов
  2. Не задавайте глупых вопросов "Посоветуйте какой-нибудь компонент.."

    Есть JED!!! Ищите там!!!

[Moved] RSTickets 1 Nulled by UNIQUE33

Тема в разделе "Joomla", создана пользователем huygenn, 12 авг 2008.

Информация :
  • Уважаемые пользователи, прежде чем ответить в теме или создать новую, внимательно ознакомьтесь с правилами раздела
  • Не задавайте глупых вопросов "Посоветуйте какой-нибудь компонент.." Есть JED!!! Ищите там!!!
  • Аналоги ищите там же - на JED!!!
  • Новая версия? - У кого будет - тот выложит!
Статус темы:
Закрыта.
Модераторы: arman29, DMS, Genk0
  1. huygenn

    huygenn Постоялец

    Регистр.:
    20 ноя 2007
    Сообщения:
    132
    Симпатии:
    176
    Decoded By : UNIQUE33
    Nulled By : UNIQUE33
    Released on : UNTIMER.com

    Compatibility
    Joomla 1.5.x


    Front-End Staff
    Front-end Staff unassigned and My tickets screens
    Quick Bulk Change on multiple tickets (assign to staff, change priority, change status, delete)
    Full ticket management (update,reply,close,sort,filter) for Staff members
    Advanced ticket search by user/email/ticket code/subject/message
    Highlight Overdue tickets
    Submit tickets on behalf of clients


    Front-End Clients
    Submit tickets without being registered
    View My Tickets once logged in
    Close / Update status of ticket
    Re-Open ticket


    Departments
    Ability to use different Staff Departments
    Custom Fields for each Department Ticketing form
    Prefix for each Department to use in Emails
    Manual and Automatic(load-balanced) ticket assignment for each department
    Enable/Disable sending notification e-mails to staff and clients

    Ability to add custom fields like: Textbox, Textarea, Select List, Multi-select List, Checkbox, Radio
    Make custom fields required /optional

    Groups

    Ability to create Staff Groups with multiple permissions related to ticket activity
    Add / Update / Delete Ticket permissions
    Add / Update / Delete Ticket Replies permissions
    Assign / Change Status / See Unallocated / See All tickets permissions


    Staff Members
    Assign Joomla users to different Groups of permissions, and in different Departments
    Assign a Joomla user to more than one departments


    Configuration
    Set date format
    Set up e-mail parameters
    Change ticket listing columns for Staff members
    Change ticket listing columns for clients
    Set up Auto-Close notification time and Auto-Close time

    Easy 2 click software update


    Emails
    Configure New User Registration e-mail
    Configure New Customer Ticket e-mail
    Configure New Customer Ticket Reply e-mail
    Configure New Staff Ticket Reply e-mail
    Configure Auto-Close notification e-mail

    http://rapidshare.com/files/136700849/RSTickets.rar
     
    dmytropetrov, aearon и gaiwan нравится это.
  2. dmytropetrov

    dmytropetrov Создатель

    Регистр.:
    16 июл 2007
    Сообщения:
    23
    Симпатии:
    5
    Хорошая доска, а Руссификации случайно ни у кого нет? Не могу найти достойную доску на Русском яз.
     
  3. timonnnn

    timonnnn

    Регистр.:
    22 май 2008
    Сообщения:
    164
    Симпатии:
    20
    Так я не понял, это доска или тикеты. Может выложите ссылочку на демо.
     
  4. hobboz

    hobboz Создатель

    Регистр.:
    5 янв 2008
    Сообщения:
    30
    Симпатии:
    1
    Это тикеты смотри демо стесь
     
  5. elchegevara

    elchegevara

    Регистр.:
    20 окт 2007
    Сообщения:
    217
    Симпатии:
    59
    Осторожней с этим RSTickets. Его разработчики бешеные и стараются убрать весь свой варезный продукт. Они почту спамили и абузами каждый день закидывали.... пришлось убрать со страниц design4free.org их продукт...
     
Статус темы:
Закрыта.